مجله اهورا

ساخت وبلاگ

 

گل و گیاهان آپارتمانی

 

محبوبیت در هر زمینه ای سبب افزایش اقبال عمومی نسبت به آن فعل محبوب شده می گردد. گل و گیاهان آپارتمانی نیز از این قاعده کلی مستثنی نمی باشد. در بازار بزرگ گل و گیاهان آپارتمانی برخی از آنها بازارپسندی بیشتری نسبت به سایر گونه ها دارند. عوامل متعددی در محبوبیت یک گیاه آپارتمانی دخیل می باشد. از آن جمله می توان به شرایط نگهداری آسان، مقاومت بالای گیاه، زیبایی ظاهری آن، عمر طولانی و در نهایت کم حجم بودن و شرایط حمل و نقل آسان گیاه اشاره نمود.

گل و گیاهان آپارتمانی

خرید گل و گیاه آپارتمانی در تهران

فیلودندرون: این گیاه همواره سبز و مقاوم با برگ های قلبی شکل را می توان با مناسبترین قیمت و به راحتی تهیه نمود. شرایط نگهداری از این گیاه بسیار آسان می باشد. شما با تامین آب مورد نیاز به صورت هفتگی و نور غیر مستقیم قادر خواهید بود تا سال ها شاهد رشد آن باشید.

گیاه گندمی: گندمی گیاهی محبوب و دوست داشتنی در دکوراسیون منزل ایرانی ها می باشد. اما مهم ترین مزیت این گیاه که اکثرا از آن بی اطلاع هستند توانایی این گیاه در تصفیه و بهسازی هوای موجود در محیط اطراف آن است. گندمی گیاهی غیر سمی و مناسب برای نگهداری در فضاهایی که کودک در آن وجود دارد می باشد.

خرید گل و گیاه ارزان

تیلاندسیا: گیاه هوازی تیلاندسیا نیز گیاهی مطلوب و مفید در تصفیه هوا می باشد. این گیاه دوست داشتنی به بستر خاکی برای کشت نیاز ندارد. همین امر یکی از دلایل محبوبیت آن در بین گیاهان آپارتمانی محسوب می شود. البته عدم نیاز به خاک به مفهوم عدم نیاز به مراقبت و نگهداری نمی باشد و گیاه تیلاندسیا نیز مانند هر موجود زنده دیگری نیازمند مراقبت و توجه می باشد.

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

پتوس: گیاه پتوس هم به راحتی و در هر شرایطی قادر به رشد می باشد. از مهمترین مزایای استفاده از گیاه پتوس به توانایی آن در تصفیه محیط از وجود مواد سمی می توان اشاره نمود. به همین دلیل پتوس گیاه مقبولی برای ایجاد دیوار سبز در تزیین بناها می باشد. بهتر است در هنگام انتخاب گیاهان آپارتمانی به مزایای آنها برای محیط زندگی و سلامت خود بیشتر توجه نمایید.

 

 

 

 

 

 

مجله اهورا...
ما را در سایت مجله اهورا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Kave majaleahora بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 3 فروردين 1401 ساعت: 4:34